Upplev nya kulturer och stärk sammanhållningen – Skolans klassresor tar eleverna på äventyr!

Vi på skolan är glada att meddela att våra elever kommer att ha möjlighet att utforska nya platser och kulturer under vårens klassresor! Åk1 kommer att besöka Gröna Lund den 6 maj 2023, medan åk2 och 3 kommer att resa till Göteborg och Liseberg för en spännande upplevelse mot slutet av maj och början av juni. Dessutom kommer eleverna i åk3 att ha chansen att resa till Barcelona den 24 maj 2023 för att uppleva en annan kultur och lära sig nya saker.

Vårt mål är att ge våra elever en inspirerande skolupplevelse genom att erbjuda dessa resor. Vi tror att det kommer att bidra till en starkare sammanhållning och att våra elever kommer att få möjlighet att skapa minnen för livet. Vi ser fram emot dessa resor och är övertygade om att de kommer att bli en stor succé!