Rekordmånga besökare på öppet hus – söktrycket ökar på Södertörns Gymnasium!

Vi är glada över att meddela att Södertörns gymnasiums öppna hus den 31 januari 2024 blev en stor succé med rekordmånga besökare som deltog. Det var en fantastisk möjlighet för blivande elever och deras familjer att utforska vår skola och lära sig mer om våra program.

Dessutom är vi glada att meddela att söktrycket till samtliga program tydligt har ökat jämfört med föregående år. Det är inspirerande att se att intresset för vår skola och våra utbildningsmöjligheter fortsätter att växa.

För de som ännu inte har ansökt finns fortfarande tid att bli en del av Södertörns gymnasiums gemenskap. Vi ser fram emot att välkomna fler studenter till vår skola och skapa en framgångsrik och givande utbildningsresa tillsammans.

Välkommen till Södertörns gymnasium – där möjligheterna är oändliga och framtiden börjar idag!