Sol, strand och Alicante!

Som tradition avslutar våra elever i årskurs 3 gymnasietiden med en utlandsresa, och i år gick resan till Alicante. I början av maj promenerade vi genom Alicantes charmiga gamla gator, deltog i roliga strandaktiviteter och besökte MACA Contemporary Art Museum of Alicante där eleverna fick uppleva modern konst och kultur.

Det blev en fantastisk resa fylld av glädje, gemenskap och minnen som vi kommer bära med oss länge. Våra elever visade dessutom stort ansvar och hjälpsamhet under hela resan.

Se höjdpunkterna från Alicante på vår Instagram!