Göteborg med Åk 2!

Under maj månad reste våra elever i årskurs 2 traditionsenligt till Göteborg över en helg fylld av upplevelser. Vi bodde på hotell, besökte Liseberg och upptäckte Göteborgs mysiga gator och sevärdheter.

Resan bjöd på både intensiva dagar och många skratt – ett minne för livet för både elever och personal. Gemenskapen som skapas under våra resor är något vi värdesätter väldigt mycket.