Full fart i Kungsberget!

Under februari månads friluftsdag åkte vi traditionsenligt till Kungsberget tillsammans med våra elever. En full buss med glada elever gav sig iväg för en dag fylld av skidåkning, skratt och härlig gemenskap. Vi hade en fantastisk resa och många roliga minnen skapades tillsammans.

På Södertörns Gymnasium tycker vi att det är viktigt att skapa aktiviteter där vi kan ha roligt tillsammans även utanför klassrummet.