Vi möttes på Gymnasiemässan!
Under tre inspirerande dagar på Gymnasiemässan under november 2025 har vi på Södertörns Gymnasium träffat massor av nyfikna elever som funderar på gymnasievalet. Våra fantastiska elevambassadörer berättade om livet på skolan, studierna och gemenskapen hos oss. Besökarna fick även delta i tävlingar och snurra på vårt lyckohjul med chans att vinna roliga priser.
Tack till alla som kom förbi vår monter – vi hoppas att vi ses igen snart!
